Melhus Bil Trondheim søker effektiv og serviceinnstilt kundemottaker

Vi ønsker å ruste oss for fremtiden og ønsker derfor å utvide vår kapasitet på kundemottak med et vikariat. Om du er glad i kundekontakt, kundeoppfølging og en hektisk hverdag kan du være den vi leter etter. Det er en fordel om du har erfaring fra lignende arbeid innen bil fra tidligere, men det er ikke et krav. For oss er det viktigste at du er engasjert, genuint opptatt av å yte optimal service ovenfor våre kunder og kollegaer, er lærevillig og at du har høy tilstedeværelse i en hverdag med stort tempo.

Arbeidsoppgaver:

  • Salg av service og reparasjoner til nye og eksisterende kunder
  • Planlegge og tilrettelegge gjennomføring av hverdagen til mekanikerne
  • Sikre ønsket og stabil booking på mekanisk avdeling
  • Være med å planlegge og gjennomføre markedsaktiviteter på servicemarkedet. Herunder innkalling til service, reparasjoner og PKK
  • Opprette og fakturere arbeidsordrer
  • Bistå med andre oppgaver på servicemarkedet ved behov

Arbeidsoppgavene vil bli tilpasset avhengig av kvalifikasjonene til den valgte kandidaten.

Vi kan tilby:

  • Et godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Jobbe med kjente og veletablerte merkevarer
  • Individuell opplæring og oppfølgning
  • En fartsfylt hverdag med stor mestringsfølelse og fornøyde kunder

Vi ser etter deg som:

  • Har høy arbeidskapasitet
  • Trigges av gode resultater
  • Har et genuint ønske om å gjøre våre kunder #heltfornøyd
  • Evner å se kunden og dens behov
  • Er strukturert og nøyaktig i sitt arbeid
  • Er utadvendt og en humørspreder
  • Er lettlært
  • Har generelt gode datakunnskaper

Vi oppfordrer både kvinner og menn til å søke. Hvis du har noen spørsmål eller om dette høres ut som en spennende jobb, ta kontakt eller sende en søknad til oss.

Vikariat i 6 måneder. For riktig kandidat er det mulighet for fast ansettelse på sikt.

Oppstart senest 1. august.