Vi søker en salgsassistent/utleveringsspesialist!

Som et ledd i vår målsetning om å ha kunder som er #heltfornyd ønsker vi nå å videreutvikle vårt salgsteam på nye biler med en ekstra ressurs som skal ha fullt fokus på kundeopplevelsen. Vi har igjennom sommeren testet en slik rolle i forbindelse med lanseringen av Mustang Mach-e som vi hadde stor suksess med!

I denne nyopprettede stillingen vil du ha ansvaret for å utlevere kundesolgte biler på en uforglemmelig måte. Som en del av dette vil du aktivt planlegge, organisere og gjennomføre overleveringen av kundesolgte biler. Du vil i tillegg ha ansvaret for at våre salgslokaler og utstilling fremstår på en måte slik at de til enhver tid har Premium standard. I tillegg til dette vil du bistå selgerne med kundebehandling i hverdagen.

Dette vil være en spennende utfordring og mulighet for den rette kandidaten. Du vil i denne rollen aktivt bidra til å skape gode kundeopplevelser og være en viktig brikke for at vi skal nå våre målsetninger i tiden fremover.

Vi ser spesielt etter følgende kvaliteter:

  • Du er serviceinnstilt og levere gode kundeopplevelser
  • Du er interessert i teknologi
  • Du har pedagogiske evner
  • Du er trygg på deg selv, og tar utfordringer på strak arm
  • Du har et blikk for detaljer og er strukturert
  •  

Vi kan tilby:

  • En utrolig spennende og utfordrende jobb
  • Svært godt arbeidsmiljø
  • Sterk faglig kompetanse
  • Markedets beste og mest spennende produkter
  • Moderne lokaler

Hvis du synes denne stillingen høres spennende ut og fyller våre krav ovenfor, ber vi deg sende søknad og CV.

Kontraktperson:

Rune Hagen – 957 09 032

Rune.hagen@melhusbil.no